HTML

Vakk! Macska! - ugatni még a macskának is szabad

Morfondírok - aki nem ismeri, az alapvicc a (mostanában állandóan eszembe jutó - vajh miért???) nyolcvanas évekből: Rendőr: "mit csinál maga ott??" Civil: "morfondírozok" Rendőr: "Na adja csak ide azonnal azt a morfondírt!"

Friss topikok

Linkblog

szolgálati közlemény

2010.09.23. 14:30 Vakmacska

Ha netántán eltűnnék kedvenc virtuális játszóteremről, az a nagy helyzet, hogy senki se kérdezett. Örömködő hobbiszerzőként igazából sem eddig, sem most nem múlik sok rajtam, és hogy mi és hogyan történt, az sem rajtam múlott - aki nagyon keres, az megtalál ha máshol nem, itt. Legfeljebb kisebb közönséggel, és talán kisebb sűrűséggel. Ha kisebb tartalommal vagy színvonallal tenném, aki erre jár, figyelmeztessen.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://vakmacska.blog.hu/api/trackback/id/tr602317971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cidre 2010.09.24. 11:22:49

Senki nem kérdezett?! Agyamat eldobálom. Ha találkozunk irl, akkor szívesen meghallgatnám a történteket, no meg egyéb kérdéseim is vannak iskolaügyben.

Farkasokkal táncoló 2010.09.25. 13:31:57

Hogy én milyen dühös vagyok, azt kimondani nem tudom. Neked voltak a legértelmesebb és legnormálisabb cikkeid. Na de úgy látszik a "nők világa" nem vevő ilyenekre, inkább a só-cukor-tej-kenyér mentes gyerektáplálásra.

Vakmacska 2010.09.25. 14:08:35

Végülis semmi különös, sokat én sem tudok, de néha utoléri ugye a játszótereket az ingatlanfejlesztés. Még az is lehet, hogy nincs igazam, meg elfocizgathattam volna még egy darabig,de végül mégis úgy jött ki logikám, hogy inkább nem.
süti beállítások módosítása